تربیت فرزند

  • ۰
  • ۰


دوربین مداربسته وای فای

دوربین مداربسته وای فای چیست؟

دوربین های مداربسته وای فای  به نوعی همان دوربین های بی سیم هستند که در مورد هردوی اینها (دوربین مداربسته وای فای و دوربین مداربسته بی سیم ) به اختصار صحبت خواهیم کرد.

دوربین های مداربسته بی سیم در هر دو نوع دوربین های آنالوگ و دیجیتال وجود دارند که نحوه کارکرد هرکدام بسیار متفاوت است.

دوربین های بی سیم آنالوگ با وجود سادگی و ارزان قیمت بودن اشکالات زیادی دارند که کاربرد آنها را محدود می کند.

این دوربین ها با تبدیل سیگنالهای تصاویر به  سیگنالهای رادیویی امکان انتقال تصاویر را فراهم میکنند.خروجی فرکانسی دوربین های مداربسته با توجه به برد آنها متفاوت است .

سیگنال این دوربین ها تا حد زیادی  به شرایط محیطی و نویزهای الکترومغناطیسی حساس است. در واقع در صورتی که موانع موجود در راه زیاد باشند یا شرایط جوی مرطوبی در محل وجود داشته باشد سیگنال دوربین به شدت افت می کند.

و مساله مهم دیگر تولیدکنندگان صاحب نام در حوزه سیستم های مداربسته تمایل زیادی به تولید دوربین های مداربسته بی سیم آنالوگ نشان نمی دهند 

و متاسفانه تنها دوربین های بی سیم در دسترس  در بازار ایران دوربین های با برندهای ناشناخته هستند که معمولا عمر مفید بالایی نیز ندارند.

کاربرد دوربین مداربسته وای فای

دوربین های مداربسته وای فای که نوعی از دوربین های مداربسته بیسیم به شمار می روند بنا به دلایلی کاربرد چندانی ندارند , این نوع دوربین ها اگرچه دوربین هایی به روز و جدید به شمار می روند اما نسبت به دوربین های قدیمی تری چون دوربین مداربسته آنالوگ از ثبات کمتری برخوردار هستند و و امکان قطع و وصلی در آن ها زیاد است .

و اما تفاوت دوربین های مداربسته بیسیم و وای فای

در دوربین های بیسیم ازاطلاعات از طریق امواج رادیویی انتقال داده می شود و این درحالی است که در دوربین های وای انتقال تصاویر از طریق اینترنت صورت می گیرد .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی