تربیت فرزند

۲۸ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وارد کننده برتر دوربین مدار بسته

با مشاهده لیست شرکت های وارد کننده دوربین مداربسته متوجه خواهید شد که شرکت ها و مجموعه های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و اقدام به وارد کردن و فروش انواع دوربین های مداربسته می نمایند .

از همین رو قیمت انواع دوربین مداربسته با هم متفاوت است و این طبیعی است که قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته با مارک های متوسط و یا صعیف تفاوت داشته باشد .

وارد کننده برتر دوربین مدار بسته HD

دوربین مداربسته با روزلوشن HD عموما دوربین های دیجیتال تحت شبکه هستند. این دوربین ها امکان دسترسی به روزولشن های تصویر بسیار بالا را برای شما فراهم می کنند. از نظر تئوری دوربین های دیجیتال هیچ محدودیتی برای روزولشن تصویر ندارند. اما به صورت عمومی این دوربین ها تا روزلوشن 10مگا پیکسل تولید می شوند و در ایران دسترسی به این دوربین ها تا روزولشن 5مگاپیکسل به راحتی امکان پذیر است.

طبیعتا قیمت دوربین ها مداربسته شبکه نسبت به دوربین های مدار بسته انالوگ به مراتب بالاتر است. به همین دلیل دوربین های انالوگ همچنان از محبوبیت خود در ایران برخوردارند.

آیا دوربین مداربسته آنالوگ HD هم وجود دارد؟

سیستم های انالوگ متعارف اطلاعات را از طریق استاندارد PAL انتقال می دهند و حداکثر روزولشن قابل دسترسی آنها 720x576 است. از این رو دوربین های انالوگ نمی توانند به کیفیت HD دسترسی داشته باشند. البته سیستم های انالوگ با خارج شدن از استاندارد تلویزیونی سیستم جدیدی به نام HD-SDI را ایجاد کرده اند. دراین سیستم جدید آنالوگ امکان دسترسی به کیفیت تا 2مگا پیکسل برای دوربین ها به وجود می آید، اما با توجه به محدودیت ها و معایب این سیستم نسبت به سیستم مداربسته شبکه، استفاده از آن زیاد رایج نیست.

آیا دوربین شبکه غیر HD هم داریم؟

بله. حداقل کیفیت تصویر دوربین های شبکه روزولشن VGA با رزولوشن 640x480 است. البته بعد از VGA همه دوربین های شبکه کیفیتی بالاتر از HD دارند.

 

 

 


  • رضا میرزایی
  • ۰
  • ۰


تولید کننده ایرانی دوربین مداربسته

مجموعه ها و شرکت های داخلی هم بر اساس تکنولوژی روز دنیا اقدام به ساخت و تولید قوی ترین دوربین های مداربسته می نمایند , این مقاله تحت عنوان راهنمای خرید دوربین مداربسته برای شما گردآوری شده است .

بهترین دوربین مداربسته بر اساس نیاز بازار است که تعیین می شود , برند برتر دوربین مداربسته نیز با توجه به کارایی و کیفیت دوربین مشخص می شود .

قیمت انواع دوربین مداربسته نیز بر اساس فاکتورهایی چون : اندازه و سایز دوربین , نوع دوربین , ظاهر دوربین و .. برآورد می شود .

برند تولید کننده ایرانی دوربین مداربسته

در صورتی که به دنبال یک سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی با شهرت بین المللی استفاده کنید. در این صفحه میتوانید لیستی از 50 تولید کننده بزرگ محصولات مداربسته ببنید.

اگر به دنبال بهترین برند دوربین مداربسته جهان هستید بسیاری از کارشناسان محصولات اکسیس را به شما معرفی خواهند کرد. این محصولات با وجود قیمت بالا به علت کیفیت بسیار خوب مشتریان زیادی دارند. توجه داشته باشید که اکسیز تنها دوربین مداربسته شبکه تولید می کند.

کدام دوربین را انتخاب کنم

روزولوشن تصویر دوربین های شبکه می تواند از VGA تا 10مگا پیکسل متفاوت باشد. البته در ایران تنها دوربین های تا روزولشن 5مگا پیکسل به راحتی در دسترس هستند. سعی کنید کیفیت دوربین های خود را بین 1.3مگا پیکسل تا 3 مگاپیکسل نگه دارید چرا که زیاد بودن کیفیت تصویر مشکلاتی را در ترافیک شبکه و ضبط تصاویر نیز ایجاد میکند.

سعی کنید در انتخاب دوربین ها تنها به دنبال دوربین گران تر نباشید. زمانی که یک دوربین ارزان نیاز شما را به درستی برطرف میکند انتخاب دوربین گران قیمت هزینه کردن بی مورد خواهد بود.

نصب دوربین ها را به چه کسی واگذار کنم؟

متاسفانه بسیاری از مشتریان به المان های کیفیت نصب واقف نیستند و از این رو مجری خود را به درستی انتخاب نمی کنند که البته گاهی برای انها مشکلات زیادی را ایجاد می کند. در صورتی که محصولی گران قیمت را برای نصب انتخاب کردید حتما از شرکتی کمک بگیرید که تسلط کافی را برای نصب این محصولات داشته باشد. طبیعتا شرکتهای معتبرتر هزینه بیشتری هم برای نصب سیستم شما دریافت می کنند اما این هزینه تاثیر زیادی در کیفیت نصب آنها خواهد داشت.

 


  • رضا میرزایی
  • ۰
  • ۰

دوربین مداربسته چیست ؟

پکیج دوربین مداربسته را می توان بجای اینکه دوربین و تجهیزاتش را جداگانه تهیه کرد خریداری نمود , پکیج دوربین مداربسته ارزان است و می توان با صرف هزینه ی کمتری آن را تهیه کرد .

قیمت پک کامل دوربین مداربسته با توجه به نوع دوربین و تجهیزات آن است که تعیین می شود برای کاهش هزینه های خرید دوربین مداربسته می توان یک پک از برند معتبر دوربین مداربسته تهیه نمود .

برای اینکه قیمت دوربین مدار بسته تعیین شود باید در ابتدا نوع نیاز و کاربری آن مشخص شود و سپس بر اساس آن اقدام به خرید نمود .

انواع دوربین مداربسته 

چگونگی کار دوربین آی پی؟

آنچه که به عنوان یک دوربین IP شناخته می شود، در واقع، یک دوربین دیجیتال است با پردازش تصویر آنالوگ و سیستم کد گذاری داخلی و سپس انتقال اطلاعات ویدئویی دیجیتال توسط اتصال اترنت به یک کامپیوتر یا دستگاه های مشابه. این روش انتقال است که باعث شده آنرا را دوربین IP بنامیم. در دوربین آی پی معمولاً از سنسور CMOS و گاهی از سنسور CCD استفاده می شود.

عموماً، دوربین های نظارت تصویری IP به یک وب سرور و سیستم کد گذاری و پردازش گر بر روی بورد مجهز می باشند. دوربین شبکه ترکیبی از قابلیت های یک دوربین با برخی از قابلیت های کامپیوتری است. به این ترتیب، آنها نیازی به اتصال مستقیم به کامپیوتر برای کار کردن ندارند و می توانند در هر نقطه ای در طول یک شبکه قرار گیرند. دوربین های آی پی بعنوان بخشی از تجهیزات تحت شبکه مانند سایر کامپیوتر های در شبکه، آدرس اختصاصی IP خود را خواهند داشت و به صورت مستقیم به شبکه سیمی یا بی سیم متصل می شوند.

چگونگی کار دوربین آنالوگ؟

دوربین های آنالوگ با حسگر CCD و گاهی با CMOS عرضه می شوند و سیگنال های ویدیویی حاصل از سنسور به صورت دیجیتال پردازش شده ولی قبل از انتقال نیاز است که به صورت آنالوگ برگردد تا بتوان آنرا توسط سایر تجهیزات آنالوگ مانند تلویزیون دریافت نمود.



  • رضا میرزایی
  • ۰
  • ۰


دوربین مدار بسته کوچک 

دوربین مدار بسته کوچک به دلیل قیمت مناسب و کاربری آسانی که دارد طرفداران زیادی هم دارند , این نوع دوربین های مداربسته را می توان به صورت آنالوگ و یا دوربین تحت شبکه ارزان تهیه کرد .

از این نوع دوربین ها به عنوان دوربین مخفی نیز استفاده می شود , دوربین جاسوسی ارزان یا دوربین مخفی در محل های غیر قابل رویت نصب می گردد و توسط نصاب کنترل می شود .

قیمت دوربین مدار بسته کوچک 

دوربین مداربسته مخفی کوچک و ارزان که از سیستم آنالوگ پشتیبانی میکند امکان اتصال مستقیم به تلوزیون را بدون هیچ دستگاه واسطی دارد و کافیست تنها کابل های دوربین مداربسته را به تلوزیون متصل نمایید و تصویر دوربین ها را مشاهده نمایید.همچنین دوربین مداربسته مخفی کوچک و ارزان امکان اتصال به دستگاه ضبط DVR آنالوگ را دارد تا تصاویر ثبت شده توسط دوربین بر روی آن ذخیره گردد.

دوربین مداربسته مخفی کوچک و ارزان دارای دو فیش برای اتصال به تلوزیون و DVR بوده و یک فیش جهت تامین برق مورد نیاز خود بوده که پس از اتصال این دو فیش به این دوربین , دیگر قابلیت اتصال دوربین را در مکان مورد نظر دارا میباشید و برای نصب این دوربین مداربسته مخفی کوچک و ارزان تنها کافیست تا نوک سوزنی دوربین مداربسته قابل روعیت و مشاهده باشد و ما بقی بدنه دوربین میتواند کاملا مخفی و پنهان باشد که این امر باعث شده تا در دسترس بودن دوربین مداربسته را کاهش دهد.

دوربین مداربسته مخفی کوچک و ارزان در بازار با نام های مختلفی همانند : دوربین مداربسته کوچک , کوچکترین دوربین مداربسته , دوربین مداربسته مخفی , دوربین مداربسته سوزنی , دوربین مداربسته کوچک و باکیفیت شناخته میشود.

کاربردهای دوربین مدار بسته کوچک

برخی صنایع و محیط زیست

داخل و خارج خودرو برای نمونه دوربین دنده عقب ماشین

فیلم برداری از حیات وحش، طبیعت، ثبت لحظات ورزشی

تصویر برداری فیلم های سینمایی و ثبت لحظات خاص

به عنوان دوربین مداربسته در سیستم های نظارتی وامنیتی در شرایط و موارد خاص


  • رضا میرزایی
  • ۰
  • ۰

دوربین مداربسته بیسیم 

تاریخچه ی دوربین مداربسته به سال های 1940 برمی گردد زمانی که آلمان ها اولین بار برای مشاهده پرتاب موشک از آن استفاده کردند .

دوربین مداربسته بیسیم که یکی از انواع دوربین های نسل جدید موجود است و طرفداران خاص خود را دارد , انواع دوربین های مدار بسته بیسیم بدون اتصال کابل و از طریق شبکه کار می کنند .

قیمت دوربین مداربسته بیسیم 

قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته بیسیم بر اساس نوع مدل و پارمترهایی چون سایز دوربین , جنس بدنه و لنز و .. تعیین می گردد .

در حال حاضر یکی از دوربین‌های محبوب و پرکاربرد در بین مردم ، دوربین‌های مداربسته بی‌سیم است .

این دوربین‌ها به علت بی‌نیاز بودن به کشیدن کابل تصویر دارای راه‌اندازی و  نصب راحت تری به نسبت دوربین‌های کابلی و معمول در بازار است . از طرفی در مکان‌هایی که امکان کابل‌کشی به هر دلیلی وجود ندارد این نوع دوربین‌ها گزینه‌ی مناسبی برای استفاده کردن ، هستند .

در دوربین‌های مداربسته بی‌سیم تصاویر دوربین از طریق یک فرستنده برای نقطه‌ی مقصد که می‌تواند دستگاه گیرنده و یا سرور مرکزی باشد ، ارسال می‌شود.

کاربرد دوربین‌های مداربسته بی‌سیم

کاربرد اصلی این دوربین‌ها در مکان‌هایی است که امکان کابل‌کشی وجود ندارد و یا کابل‌کشی سخت است .

مانند : کابین آسانسور ، منازل مسکونی و …

چگونه تصاویر دوربین‌های بی‌سیم را ببینیم ؟

مشاهده تصاویر این دوربین‌ها مانند دوربین‌های معمولی است . از طریق لپ تاپ و یا کامپیوتر با نصب نرم‌افزار CMS دستگاه می‌توانید تصاویر را مشاهده کنید . حتی از طریق انتقال تصویر روی موبایل نیز می‌توان تصاویر را مشاهده کرد .

انواع دوربین‌ مداربسته بی‌سیم 

دوربین بی‌سیم دیجیتال

دوربین‌های بی‌سیم دیجیتال معمولاً از تکنولوژی Wifi برای ارسال اطلاعات استفاده می‌کنند. دوربین‌های مداربسته تحت شبکه که به یک فرستنده wifi داخلی متصل شده است که عملکردی کاملاً مشابه به دوربین‌های مداربسته‌ی IP موجود در بازار دارد .

دوربین بی‌سیم آنالوگ

اساس کار این دوربین‌ها برای انتقال اطلاعات ، از طریق  تبدیل سیگنالهای تصاویر به سیگنالهای رادیویی است.  در همین جا می‌توان فهمید که با توجه به این سازوکار،  این دوربین‌ها دارای نقاط ضعفی در هنگامی که آب و هوا ابری می‌باشد ( به خصوص در مناطقی که مرطوب می‌باشد ) است


  • رضا میرزایی
  • ۰
  • ۰


قیمت دوربین مدار بسته ahd

خریداران به جهت خرید بهترین نوع دوربین های مداربسته بایستی یکسری اطلاعات در اختیار داشته باشند به طور مثال قیمت انواع دوربین های مدار بسته در چه رنجی است ؟ نمایندگی دوربین مداربسته اقدام به ارائه کدام نوع دوربین ها می نمایند ؟ انواع دوربین های مداربسته کدام اند ؟ و ..

با یافتن پاسخ هرکدام از این سوالات می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و دوربین مداربسته ای دقیقا مطابق با نیازتان تهیه فرمایید .

دوربین مدار بسته AHD چیست؟

دوربین مداربسته AHD یک استاندارد نظارت تصویری تلویزیونی با کیفیت بالا است که از کابل کواکسیال برای انتقال ویدئو HD از دوربین های مداربسته به DVR های AHD استفاده می کند. AHD از پروتوکل های ویدئویی HD 720p و 1080p پشتیبانی می کند. شما می توانید انواع مختلف دوربین مداربسته AHD را در اینجا پیدا کنید.


اساس کار دوربین مداربسته AHD

اساس کار تکنولوژی A H D بر پایه انتقال تصاویر دوربین های مدار بسته بر مبنای سیستم های تلویزیونی دیجیتال (DTV) است. در این تکنولوژی، اطلاعات همچنان به صورت آنالوگ انتقال پیدا می کنند اما نوع کد گذاری آنها امکان انتقال اطلاعات با حجم بیشتر و در نتیجه گرفتن تصاویر با رزولشن بالاتر را ایجاد می کند. کد گذاری دوربین توسط چیپ A H D TX انجام می شود . این چیپ اطلاعات دیجیتال را از دوربین دریافت کرده و آنها را به صورت A H D کد گذاری می کند. در سمت DVR نیز چیپ A H D RX اطلاعات کد گذاری شده را دریافت کرده و آنها را مجدد به صورت دیجیتال برای ضبط در خواهد آورد.


دوربین مداربسته AHD از چه کابلی استفاده می کند؟

انتقال تصویر دوربین مدار بسته AHD به DVR ها با استفاده از همان نوع کابل کواکسیال که برای دوربین های مداربسته آنالوگ سنتی استفاده میشد انجام می پذیرد ، معمولا این کابل ها کواکسیال RG59 یا RG58 است. یکی از مزایای استفاده از AHD در دوربین مداربسته HD-SDI (یکی دیگر از استانداردهای دوربین مداربسته HD برروی کابل کواکسیال) این است که کابل کواکسیال RG59 می تواند فاصله های زیادی را بدون از دست دادن تصویر اجرا کند. 


  • رضا میرزایی
  • ۰
  • ۰

دوربین مدار بسته تحت شبکه 

در این مقاله قصد داریم به قیمت دوربین تحت شبکه و کیفیت آن بپردازیم .

دوربین مداربسته تحت شبکه یکی از انواع دوربین های جدید موجود در بازار است که با روزولوشن های متفاوتی ارائه می شوند به همین دلیل هم دارای قیمت های متفاوتی هستند . 

قیمت دوربین تحت شبکه تنها به کیفیت تصاویر آن بستگی ندارد بلکه به تجهیزات , قابلیت ها و نوع آن ها هم وابسته است .

ویژگی های دوربین مدار بسته تحت شبکه

دسترسی از راه دور

دوربین های تحت شبکه را می توان بصورت Multi User  و از راه دور دسترسی استفاده نمود. این عمل می تواند برای تماشای تصاویر زنده و تصاویر ضبط شده و در هر زمانی انجام شود. همچنین از لحاظ مکانی نیز محدودیتی وجود ندارد و دسترسی Remote از هر شبکه ای و از طریق اینترنت امکان پذیر است.

امنیت انتقال تصاویر

با استفاده از کلمات عبور مختلف و رمزگزاری های پیچیده و مسدود کردن IP های ناشناس از داده های دوربین های تحت شبکه

محافظت می شود. علاوه بر این اطلاعاتی به تصاویر اضافه می شود که اصالت آن را به مراجع قانونی به اثبات برساند.

ثبت رخداد ها و تصویربرداری هوشمند

اگر دوربین در تمام مدت فعال باشد، حجم تصاویر ضبط شده بسیار زیاد می شود. در دوربین های تحت شبکه می توان در زمان هایی که تصویر برداری مورد نیاز نیست فعالیت دوربین را متوقف نموده و تنها در زمان های لازم و یا بلافاصله پس از وقوع یک رخداد تصویر برداری را فعال کرد. اینگونه قابلیت ها در قالب نرم افزار دوربین براحتی پیاده سازی می شود.

دوربینهای تحت شبکه توانایی تشخیص حرکت یا motion detection دارند. علاوه بر این امکان مدیریت آلارم با قابلیت تنظیم حساسیت و موقعیت حرکت در تصویر نیز وجود دارد. ورودی های  I/O امکان وصل انواع سنسورهای مختلف اعم از دود و گاز را به دوربین میدهد.


  • رضا میرزایی
  • ۰
  • ۰

پک دوربین مداربسته ارزان 

دوربین مداربسته به کلیه دوربین هایی گفته میشود که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال کنند،همچنین این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت به کار میروند.

از کاربردهای دوربین مداربسته میتوان استفاده در مغازه ها،فروشگاه ها،مکان های عمومی(با کسب مجوز)را نام برد.

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته به صورت پک هستید باید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید و بر اساس آن ها دست به خرید بزنید , برخی از این اطلاعات را در زیل آورده ایم .

قیمت دوربین مدار بسته : 

در تعیین قیمت دوربین مدار بسته عوامل متعددی می تواند تاثیرگذار باشد یکی از این موارد خرید دوربین به صورت پک است , پکیج دوربین مدار بسته ارزان است و می توان با صرف هزینه ی نسبتا کمی آن را تهیه نمود .

نوع دوربین مدار بسته : 

در خرید دوربین چه به صورت پک آماده دوربین مدار بسته و چه به صورت جداگانه باید به نوع آن توجه کرد , انواع دوربین های موجود در بازار دارای کیفیت و قیمت متفاوتی هستند .

فروش پک دوربین مداربسته ارزان

شما می‌توانید تمام دستگاه‌های موردنیاز را بصورت جدا تهیه کنید. اما معمولا خرید سیستم نظارت تصویر بصورت پکیج آماده ارزان تر، مقرون بصرفه‌تر و راحت‌تر است. پکیج ها شامل دوربین مداربسته، یک دستگاه DVR (دی وی آر)، کابل دوربین مداربسته (کواکسیال یا شبکه)، فیش BNC یا سوکت شبکه (بسته به سیستم دوربین مداربسته ای که نصب می‌کنید) و منبع تغذیه. اگر قصد نظارت بر محیط بزرگی را ندارید، یک سیستم دوربین مداربسته بیسیم (وای فای یا وایرلس) نیازهایتان را برطرف می‌کند.

دوربین های مداربسته موردنیازتان را شخصا خریداری کنید.

وقتی تعداد دوربین های مدار بسته موردنیازتان را مشخص کردید، باید دقیقا نوع دوربین مداربسته ای که احتیاج دارید را مشخص کنید. خرید یک سیستم دوربین مداربسته برای خانه می‌تواند از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان قیمت داشته باشد، پس باید دقیقا نوع و مشخصاتی که می‌خواهید دوربین مداربسته‌ داشته باشد را مشخص کنید.

در نظر داشته باشید که امتیاز دیگر پکیج های آماده به نصب دوربین مداربسته ارزان تر تمام می‌شوند


  • رضا میرزایی
  • ۰
  • ۰

بیماری اوتیسم


بیماری اوتیسم 

درباره بیماری اوتیسم چه می دانید ؟ آیا این بیماری منشا و دلیل خاصی دارد ؟ 

در این مطلب به پاسخ این سوالات خواهیم پرداخت .

بیماری اوتیسم چیست ؟ 

یک اختلال ذهنی که توانایی انجام برخی کارها را از فرد مبتلا می گیرد و استعدادهایش را ضایع می کند . بیماری اوتیسم در کودکان با اختلالات گفتاری همراه است به طوری که کودک قادر نیست با دیگران به راحتی حرف بزند و ارتباط برقرار کند .

اوتیسم خفیف و یا شدید است که بنا به نوع آن درمان متفاوتی دارد . 

منشا بیماری اوتیسم 

علت عمده بروز اختلال اوتیسم به عوامل ژنتیکی برمی گردد , اما عوامل زیر هم بی تاثیر نیستند .

فقر آهن و دیابت مادر

کمبود آهن می تواند خطر اوتیسمی شدن کودک را تا پنج برابر بالا ببرد. همچنین مادران دیابتی هم احتمال دارد فرزندی اوتیسمی به دنیا بیاورند. به باور محققان فرزند زنانی که از هفته 26 بارداری به بعد به دیابت بارداری دچار می شوند، 63 درصد بیشتر از دیگران در معرض ابتلا به بیماری اوتیسم قرار می گیرد.

مصرف دارو های خاص در دوران بارداری 

نوزادانی که در رحم مادر در معرض برخی از داروهای خاص قرار دارند، از جمله والپروئیک اسید و تالیدومید ، خطر ابتلا به اوتیسم در آن ها بسیار افزایش می یابد. گفته می شود حدود نیمی از کودکان مبتلا به اوتیسم، قادر نیستند از زبان به عنوان وسیله اصلی برقراری ارتباط با دیگران استفاده کنند. این کودکان اغلب از ضمایر اشتباه استفاده می کنند و کلام کامل ندارند.

اختلاف سنی زیاد پدر و مادر

 اختلاف سنی همسران هم در سالم بودن یا اوتیسمی شدن فرزندان شان تاثیرگذار است. به باور محققان، والدینی که اختلاف سنی زیادی با هم دارند، بیشتر احتمال دارد که فرزندی اوتیسمی به دنیا بیاورند. پدرانی که بین 35 تا 44 سالگی قرار دارند، اگر همسرشان 10 سال از خودشان جوان تر باشد، ممکن است صاحب کودکی اوتیسمی شوند؛ البته مادرانی هم که در دهه 30 زندگی شان قرار دارند، اگر همسرشان 10 سال یا بیشتر از خودشان کوچک تر باشد، احتمال دارد که کودکی اوتیسمی به دنیا بیاورند.


  • رضا میرزایی
  • ۰
  • ۰


نصاب دوربین مداربسته 

نصب دوربین مداربسته در تهران و شهرستان ها می تواند از طرف نمایندگی که دوربین خود را از آن تهیه کردید صورت گیرد و یا با در اختیار داشتن شماره تلفن نصاب دوربین مداربسته می توانید این کار را به ثمر برسانید .

در هر صورت سعی کنید خود وارد عمل نشده و این کار را به عهده ی کارشناس دوربین مداربسته بگذارید چرا که نصب این تجهیزات اهمیت بسیار زیادی دارد و هر گونه بی دقتی در آن ضررهایی را برای شما به همراه خواهد آورد .

نصاب دوربین مداربسته 

در ذیل به چند نمونه از دلایل فراوان اهمیت نصب دوربین مدار بسته اشاره می کنیم:

• ترساندن مجرمین

دوربین مداربسته ای که در محل های مناسب نصب شده باشد مجرم احتمالی را بر آن می دارد تا از انجام جرم دست بردارد و محل دیگری که ضریب امنیتی پایین تری دارد را برای انجام جرم انتخاب نماید.

• جلوگیری از سرقت 

طبق مطالعات انجام شده در صنایع کوچک نصب دوربین مداربسته میزان متضرر شدن از بابت سرقت های درونی و بیرونی را به نصف کاهش می دهد.

• افزایش بهره وری

بهره وری نیروی کار بزرگ ترین دغدغه ای است که امروزه تجارت و صنعت با آن مواجه است . سیستم های نظارت تصویری کمک می کنند تا حتی در هنگامی که شما ( به عنوان مدیر مجموعه ) در محل حضور ندارید افراد بهترین رفتار کاری را از خود نشان دهند .

• کاهش مسئولیت و بدهی

بسیاری از مجرمین به دنبال کسب سود از طریق ایجاد ادعاهای دروغین علیه شرکت ها می باشند . بدون داشتن شواهد برای دفاع از خود مسئولین این شرکت ها ممکن است بعضاً محکوم به پرداخت هزینه های گزافی شوند . دوربین مداربسته راهی مؤثر برای جلوگیری از این وقایع به شمار رفته و علیه چنین ادعاهایی مفید خواهد بود .

• محافظت از اطلاعات

رقبای شما همواره حاضرند هزینه های بالایی را برای اشراف و آگاهی از اسرار شرکت شما بپردازند . دوربین هایی که با استراتژی دقیق نصب شده باشند از دسترسی آن ها و هم چنین قصد آن ها برای سرقت اطلاعات شما جلوگیری می کنند.


  • رضا میرزایی