تربیت فرزند

  • ۰
  • ۰


معرفی انواع هارد های وسترن دیجیتال و رنگ های آن

انواع هاردهای وسترن دیجیتال که در بازار به فروش می رسند دارای تنوع بسیار زیادی هستند و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که فکر می کنید این نوع اجزا و تجهیزات دوربین مداربسته را به خوبی می شناسید باید عرض کنیم که در اشتباهید به دلیل تنوع بسیار زیادی که هاردهای وسترن دارند بهتر است اطلاعاتی در این باب را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

در این مقاله سعی بر این داریم شما را با دنیای مختلف هاردها آشنا نماییم

و مشخص نماییم که هر مدل هاردی دقیقا چه کارایی دارد

در ابتدا به معرفی هارد بلک (black  ) میپردازیم که بالاترین عملکرد را در بین هاردهای هم حجم خود را دارد.

اگر نیاز به عملکرد بالا برای ذخیره سازی اطلاعات  یا اجرای دقیق برنامه ها دارید قطعا بهترین پیشنهاد به شما هارد های سری مشکی (black)هستند.

این هارد به درد کاربری ­های حرفه ­ای و خلاقانه می­خورد

کسانی که از هارد خیلی کار می­کشند مثلا افرادی که روی چندین ویدئو Edit می­کنند تدوین می­کنند و کارهایی که به سرعت و عملکرد بالایی نیاز دارند.

هاردهای آبی(blue )که مدت هاست به عنوان یک هارد استاندارد از آنها یاد میشود ،این مدل هارد کاندید عنوان هارد استاندارد desktop  است.هارد های آبی (blue ) تمام ویژگیهای هارد های مشکی(black)

را دارند اما با قدرت کمتر

هاردهای آبی (blue)هم مثل بقیه هاردها در سایز و حجم های مختلف تولید میشوند.

نوبت معرفی هاردهای قرمز (red) رسید. این سری مختص شبکه طراحی شده است.

راهنمای رنگ هارد وسترن دیجیتال

این سری در NAS  به کار میرود و اجازه می­دهد که شما بصورت محلی به شبکتون دسترسی داشته باشید و چیزهایی را که می­خواهید share کنید و از ویژگی cloud  هم استفاده کنید این امکان باعث میشود حتی وقتی به شبکه هم وصل نیستید  از طریق وب به اطلاعات دسترسی پیدا کنید NAS جوری طراحی شده که شما می­توانید در آن واحد از چند هارد بصورت یکجا استفاده کنید و یک RAID داشته باشید.

واما هارد بنفش (purple)

اگر شما بخواهید از یک هارد ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته استفاده کنید توقع زیادی ست اما!!

این هارد این قابلیت را دارد و روی این هارد به صراحت ذکر شده برای استفاده طولانی مدت قابل اعتماد است.

بنابراین برای ذخیره­ی هر فایل ویدیویی HD و ۴K و غیره مناسب است و مثل هارد قرمز که روی قابل اعتماد بودن تاکید داشت این هارد هم عالی است ولی این هارد یک ویژگی دیگر هم دارد و آن این است که قابلیت دوبل کردن هم دارد و میتوانید با توجه به این قابلیت RAID های دیگر هم بسازید. مثل RAID صفر و یا RAID 5 که هم سرعت دارد و هم بکاپ می­گیرد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی