تربیت فرزند

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راه های پیشگیری و بهبود دیایت چیست؟

دیابت یک بیماری شایع است که هر فردی در هر سن و از هر جنسی می تواند به آن مبتلا شود. این بیماری به نام مرگ خاموش معروف بوده و یک بیماری بسیار خطرناک است. گلوکز یکی از فراوان ترین ترکیبات شیمیایی در بدن است که در خون یافت شده و از خون به بافت های مختلف برده می شود. وقتی یک غذای شیرین مصرف می کنیم گلوکز در سطح خون بالا می رود از این رو لوزوالمعده هورمونی به نام انسولین ترشح کرده و موجب می شود قند اضافی به بافت هایی نظیر کبد برده شده و ذخیره شود.

دیابت چیست؟

در دیابت انسولین جهت عمل کاهش قند خون ترشح نشده یا به میزان کمی ترشح می شود از این رو فرد دچار بیماری قند خون می شود. و منجر به دفع گلوکز از ادرار می شود.

انواع دیابت

دیابت دارای دو نوع اول و دوم است. نوع اول آن تحت تاثیر عوامل ژنتیکی واضافه وزن می باشد که نوعی بیماری خود ایمنی بوده و بدن به سلول های مترشحه ی انسولین حمله کرده و آن ها را از بین می برند. افرادی که مبتلا به این دیابت هستند باید حتما انسولین تزریق کنند.

در دیابت نوع دوم که شایع تر است بافت های مخصوص گیرایی خود را به گلوکز از دست داده و آن ها را جذب نمی کنند در نتیجه فرد دچار دیابت می شود. این نوع دیابت بر اثرعدم درمان چاقی و اضافه وزن اتفاق می افتد. در دوران بارداری نیز فرد ممکن است دچار دیابت شود که به دلیل ژنتیک و سبک زندگی نادرست اتفاق می افتد و به مرور برطرف می شود.

علائم دیابت

·        عطش

·        ادرار زیاد

·        گرسنگی

·        خستگی و اختلال در بینایی

·        بی حسی و خارش در پوست

·        دیر خوب شدن زخم ها

·        کاهش وزن

راه های درمان دیابت

برای دیابت راه های درمانی زیادی وجود دارد اما بهترین راه درمانی دیابت،  درمان گیاهی است. کمپانی فوراور بزرگترین تولید کننده ی محصولات گیاهی و طبیعی دارای محصولاتی فوق العاده در زمینه ی بهبود دیابت است. یکی از این محصولات فوق العاده مکمل سبزیجات است که در بهبود و پیشگیری از دیابت بسیار مفید است.

محصولات گیاهی و کمک درمانی فوراور علاوه بر محصولاتی برای بهبود دیابت دارای کپسول ها و قرص های گیاهی ارگانیک و همچنین نوشیدنی های خالص است که کمک به بازسازی و بهبود مشکلات بدن می کند. 

همچنین این کمپانی بزرگ برای مواردی نظیر کنترل وزن و تغذیه ی سالم، کمک به ترک مواد مخدر،بهبود انواع بیماری های مختلف در بدن نظیر بهبود چربی و کلسترول خون بالا،مشکلات گوارشی،مشکلات جنسی و بهبود مسائل مربوط به نازایی دارای محصولاتی عالی و تاثیر گذار است. 

همچنین می توانید از محصولات آرایشی و بهداشتی فوراور نیز استفاده نموده و رضایت کافی را داشته باشید. 

  • رضا میرزایی