تربیت فرزند

  • ۰
  • ۰


نکات عیب یابی دوربین مداربسته

عیب یابی دوربین مداربسته نیاز به تخصص و مهارت کافی در این زمینه را دارد و در صورت عدم تخصص کافی عیب یابی به درستی صورت نمی گیرد از این رو لازم است با مشورت افراد متخصص و ماهر در این زمینه صورت گیرد .

گاهی دوربین مداربسته در نمایش تصاویر خود مشکل دارد , گاهی نویز هایی در تصویر مشاهده می شود , گاهی برق دوربین مداربسته قطع و وصل می شود و مشکلات دیگری که ممکن است برای این سیستم ها پیش بیاید .

عیب یابی دوربین مدار بسته – عدم ضبط تصاویر بر روی هار دیسک:

این آلارم از رایج ترین مشکلات هارد دیسک درایو می باشد  HARD DISK NOT FOUND

از مهمترین دلایل آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

– اتصال داخلی هارد با برد اصلی قطع شده یا برق هارد دچار مشکل شده است.

– هارد خراب شده است.

– هارد نیاز به فرمت مجدد و راه اندازی دوباره دارد .

عیب یابی دوربین مدار بسته – عدم کارکرد دکمه ها یا  موس یا خاموش روشن شدن غیر عادی دستگاه DVR:

معمولا این مشکل در DVR های درجه دو و NO NAME بسیار رایج است که مهمترین نشانه آن از کار افتاده کلید های پنل جلویی دستگاه و یا از کار افتادن موس دستگاه و یا نشناختن مووس می باشد که در این صورت باید دستگاه را به کارشناس تعمیر سپرد.

عیب یابی دوربین مدار بسته – تصویر دوربین مدار بسته پخش می شود اما دارای نویز بسیار است:

مهمترین دلیل این مشکل استفاده از BNC های نامرغوب در زمان راه اندازی سیستم مداربسته است مخصوصا استفاده از BNC های پیچی که پس از مدتی سیم ها دچار شکستگی شده و تصاویر قطع یا دچار مشکل میشود که شما میتوانید با تعویض آنها مشکل را رفع نماید و بهترین BNC برای سیستم های انالوگ BNC های لحیمی یا پرسی است.

از رایج ترین مشکلات دیگر نویز در دوربین مدار بسته میتوان به مجاور بودن کابل های کواکسیال تصویر با برق فشار قوی و یا قدیمی و مستهلک شدن کابل ها می باشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی