تربیت فرزند

  • ۰
  • ۰


نکات مهم نگهداری از دوربین مداربسته در مقابل حوادث طبیعی 

دوام و طول عمر دوربین های مداربسته در گرو نحوه نگهداری از آن هاست , نگهداری از دوربین مداربسته پروسه مهمی است که بعد از خرید و نصب دوربین و تجهیزات آن حائز اهمیت است .

نگهداری از دوربین مداربسته در برابر شرایط آب و هوایی و حوادث احتمالی بسیار ضروری است , برای نگهداری از این تجهیزات لازم است به نکات و فاکتورهایی توجه شود که مطالعه دفترچه راهنمای دوربین مداربسته هم خالی از لطف نیست و می تواند کمک شایانی به کاربر به جهت حفظ و نگهداری دوربین مداربسته نماید .

نحوه محافظت از تمامی قطعات دوربین مداربسته 

دوربین های مداربسته مهم ترین سیستم ها و تجهیزات امنیتی به شمار می روند که مراقبت از آن ها اهمیت ویژه دارد سعی کنید برای افزایش طول عمر دوربین مداربسته خود آن را در معرض حرارت بالا قرار ندهید چرا که حرارت موجب ایجاد اختلالاتی در سیستم دوربین مداربسته می گردد و کارایی آن را تا حد زیادی کاهش می دهد . اثرات مخرب حرارت بالا و یا حتی سرمای بیش از حد می تواند دوربین را از کار بیاندازد و دوام و طول عمر آن را به شدت کاهش دهد .

برای نگهداری از دوربین مداربسته آن را در اماکنی نصب کنید که باران و رطوبت به آن راه نداشته باشد , اگرچه برخی دوربین های مداربسته ضد آب هستند و امکان ورود رطوبت و آب به آن ها وجود ندارد اما بهتر است برای اطمینان بیش تر دوربین در محلی نصب شود که آب به داخل کاور آن نفوذ نکند .

نکته مهم بعدی در این باره چک کردن قاب دوربین مداربسته است , قاب و محفظه دوربین مداربسته از تمامی قطعات سیستم محافظت می کند و لازم است که مقاومت و کیفیت کافی را داشته باشد بعد از بررسی قاب دوربین مداربسته اگر رطوبت و یا گردوغباری در داخل دوربین نفوذ کرده باشد وقت آن رسیده که محفظه خارجی دوربین تعویض گردد .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی