تربیت فرزند

  • ۰
  • ۰


دستگاه ضبط کننده مناسب برای انواع دوربین مداربسته

علاوه بر دوربین مداربسته تجهیزات آن هم اهمیت دارد , تمامی تجهیزات دوربین مداربسته را می توان بر اساس نوع و برند دوربین مداربسته تهیه کرد که از جمله ی این تجهیزات می توان به دستگاه ضبط کننده مناسب برای انواع دوربین مداربسته اشاره کرد , وظیفه این تجهیزات ضبط و ثبت تصاویر و ویدیو هاست از این رو نوع و برند آن اهمیت زیادی دارد .

دستگاه ضبط کننده مناسب برای انواع دوربین مداربسته آنالوگ

نوع تکنولوژی دستگاه DVR: در گذشته تنها یک نوع از دستگاه تکنولوژی در سیستم های آنالوگ وجود داشت. با معرفی شدن دوربین های مداربسته آنالوگ نسل جدید انواع متفاوتی از DVR معرفی شدند که هر یک تکنولوژی تصویری خود را دارند.

تعداد دوربین های قابل پشتیبانی یا تعداد کانال های DVR: دستگاه های DVR معمولا با تعداد کانال های استانداردی ساخته می شوند. تعداد کانال های استاندارد عبارتند از 4، 8، 16، 32 و 64 کانال است.

رزولوشن و تعداد فریم ضبط تصاویر: رزولوشن و تعداد فریم ضبط تصاویر در دستگاه DVR در واقع توانایی سخت افزاری دستگاه را نشان می دهد. هرچه دستگاه قوی تر باشد توانایی ضبط تصاویر با رزولوشن و فریم بالاتری را دارد.

تعداد و ظرفیت هاردهای قابل پشتیبانی: تعداد و ظرفیت هارد های قابل پشتیانی دستگاه نشان میدهد که نهایتا میتوانید چه تعداد هارد در دستگاه نصب کنید.

تعداد ورودی های صدا: ورودی های صدا بر روی دستگاه نشان دهنده تعداد میکروفن هایی است که میتوانید به دستگاه متصل کنید.

دستگاه های DVR با توجه به کیفیت ضبط و تعداد کانال ها متغیر هستند. یکی مواردی که باید در انتخاب دستگاه DVR توجه کرد هر چه کیفیت ضبط و تعدا فریم های دستگاه DVR بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. از دیگر مواردی که در انتخاب دستگاه DVR موثر است تعداد هاردهای قابل پشتیبانی می باشد. اگر به مدت طولانی نیاز به ضبط داشته باشیم باید از دستگاهی استفاده شود که امکان تعداد و ظرفیت هارد دیسک قابل پشتیبانی به شما بدهد. نرم افزار های انتقال تصویر در دستگاه های DVR از نرم افزار های متفاوتی پشتیبانی می کنند که قابلیت و توانایی این نرم افزار ها متفاوت است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی