تربیت فرزند

  • ۰
  • ۰


خرید دوربین مدار بسته ، راهنمای گام به گام 

در خرید دوربین مداربسته , راهنمای گام به گام و دقیقی مورد نیاز است که خریداران با توجه به آن اقدام به تهیه دوربین مداربسته نمایند . با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی و یا حضوری با انواع دوربین های مداربسته ای مواجه خواهیم شد که شناختی از هیچ کدام نداریم همین هم موجب می شود گاها فروشندگان تجهیزاتی را به ما معرفی کنند که کیفیت لازم را نداشته و مشتری با اشتباه انتخابی نامتناسب داشته باشد .

خرید دوربین مدار بسته ، راهنمای گام به گام

مهم ترین نکات در خرید دوربین مداربسته در ذیل آورده شده است :

1. ضمانت نامه

یک شرکت نامعتبر در زمینه فروش دوربین مدار بسته، دوربین هایی بی کیفیت را با گارانتی کوتاه مدت به فروش می رسانند. همچنین اگر این دوربین دچار مشکلی شود، شرکت مورد نظر مسولیت آن را به عهده نمی گیرد.

در مقابل یک شرکت معتبر در رابطه با فروش دوربین و سیستم های امنیتی، گارانتی بلندمدت، خدمات نصب و پس از فروش را در اختیار خریدارانش قرار می دهد. شما می‌توانید از پویابین محصولاتی با گارانتی و ضمانت‌دار را با اطمینان کامل خریداری نمایید.

2. مشخصات دوربین مداربسته

یک مشتری کاربلد وحرفه ای، مشخصات دوربین مدار بسته را بررسی می‌کند. اندازه لنز، زاویه دید و حافظه ثبت تصاویر از فاکتورهایی هستند که هنگام خرید دوربین باید مدنظر قرار گیرد.

اندازه لنز دوربین، فاصله کانونی آن را مشخص می کند و بیانگر مسافتی است که دوربین قابلیت تصویر برداری از آن را دارد. هر چه زاویه دید دوربین بیشتر باشد، دید گسترده تری از محیط مورد نظر را پوشش می دهد. داشتن حافظه ای برای ضبط تصاویر بسیار مهم است. هر چه اندازه این حافظه بیشتر باشد، تصاویر بیشتری ثبت می شود.

یک دوربین مداربسته با زاویه دید ۶۰ درجه و لنز ۴ میلی متری امکان تشخیص انسان را از فاصله ۴ متری دارد. ولی تصاویر ساختمان های مجاور و همسایگان را به خوبی ثبت نمی کند. با افزایش اندازه لنز، میدان دید به سمت چپ و راست کاهش پیدا می کند ولی مسافتی که می توان یک انسان را تشخیص داد افزایش می یابد.

امروزه دوربین های مداربسته با حافظه های گوناگونی در بازار وجود دارند. اگر دوربین مدار بسته به یک هارد اکسترنال و یا حافظه اینترنتی متصل شود، قابلیت ثبت تصاویر بیشتر می شود. تا جایی که ثبت مقداری نامحدودی از تصاویر نیز امکان پذیر می شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی