تربیت فرزند

  • ۰
  • ۰


دوربین مدار بسته پانوراما یا پاناروما

در میان حجم انبوهی از تولیدات سیستم های حفاظتی دوربین های مداربسته با قابلیت دسترسی و نصب آسان و هم چنین قیمت مناسب مورد استفاده بسیاری قرار گرفته است , افراد برای حفظ امنیت منزل و یا محل کار خود به این نوع تجهیزات نیاز دارند اما به دلیل کاربری های متفاوت آن ها در انواع مختلفی موجود هستند .

دوربین مدار بسته پانوراما یا پاناروما یکی از انواع دوربین های مداربسته که چندی است مورد استقبال قرار گرفته است و دلیل این امر هم ویژگی های این نوع دوربین است که در ادامه شرح داده خواهد شد .

ماهیت سیستم دوربین مدار بسته پانوراما یا پاناروما 

سیستم های نظارتی دوربین مداربسته پانوراما یا پانورامیک (Panoramic Security Camera) این امکان را در اختیار شما قرار می دهند که یک مکان را توسط دوربین مداربسته چشم ماهی یا دوربین مداربسته مجهز به لنز چشم ماهی (Fisheye) مانیتور کنید. به صورتی که میدان دید کاملا گسترده ای تا 360 درجه در اختیارتان باشد. سیستم های دوربین مداربسته پانوراما در دو مدل سیستم های امنیتی پانورامیک 180 درجه و 360 درجه موجود است. این دوربین های مداربسته، از ترکیبی از سنسورهای تصویر چندگانه یا لنزهای چشم ماهی (با زاویه دید و میدان دید فوق العاده) استفاده می نمایند.

یک دوربین مداربسته پانوراما با لنز چشم ماهی و 360 درجه ویوئی بی نظیر و 360 درجه از محیط اطراف ارائه می دهد. بدون این که نقطه کوری در تصویر ارائه شده وجود داشته باشد. لذا این دوربین برای برنامه های نظارتی حساس که مستلزم پوشش گسترده نمایه می باشند بسیار ایده آل است. سیستم های نظارتی دوربین مداربسته پانوراما با لنز چشم ماهی و تحت شبکه (IP) نسل جدیدی از دوربین های مداربسته نظارتی تحت شبکه به شمار می آیند.

نحوه عملکرد دوربین مدار بسته پانوراما یا پاناروما

نحوه عملکرد سیستم های نظارتی دوربین مداربسته پانوراما اندکی متفاوت تر از دوربین های مداربسته بولت ثابت تحت شبکه (Fixed Bullet IP Camera) و دوربین های مداربسته دام ثابت تحت شبکه (Fixed Dome IP Camera) است. میدان دید گسترده لنزهای چشم ماهی و لنز دوربین های مداربسته اسپیددام (Speed Dome Camera) می تواند ویوی 360 درجه بدون هیچ گونه خللی را ارائه دهد. این در حالی است که لنزهای چشم ماهی قابلیت استفاده به منظور واحد فرمان (Command Unit) جهت شناسایی اتفاقات محیط اطراف را نیز دارند.

نمایشگاه ایپاس 

هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات، پلیسی، امنیتی و ایمنی

(IPAS 2018)

زمان : 9 تا 12 مهر ماه 1397

مکان: تهران، مصلای حضرت امام خمینی(ره)

  شرکت ناجی پاس در راستای نیل به اهداف متعالی و آرمان های ارزشمند بنیاد تعاون نیروی انتظامی و استفاده بهینه از کلیه امکانات در یک سازماندهی علمی و کارآمد همواره در تلاش است تا مأموریت های محوله را به بهترین وجه ممکن ایفا نماید که یکی از مهمترین فعالیت های این مجموعه برگزاری ادواری نمایشگاه ایپاس می باشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی