تربیت فرزند

  • ۰
  • ۰


دوربین مداربسته ارزان

همه ما با ضرورت خرید و نصب دوربین مدار بسته در ساختمان ها آشنا هستیم. اقتصاد جهانی رو به پیشرفت است و همه صاحبان کسب و کار و همچنین مالکین ساختمان، به دنبال برقراری امنیت مالی و جانی برای خود هستند. هر هزینه ای که برای بالا بردن سطح ایمنی ساختمان اختصاص یابد، به صرفه است. 

ضرر مالی و یا جانی که در اثر سهل انگاری اتفاق بیفتد، جبران ناپذیر خواهد بود. امروزه پک های دوربین مدار بسته با کیفیت و قیمت های متنوع، در بازار عرضه می شوند. ما در این مقاله، تمام آن چه را که باید در مورد دوربین مداربسته ارزان قیمت بدانید را با شما در میان می گذاریم.

تفاوت بین دوربین مداربسته ارزان قیمت و گران قیمت

هر چه قیمت پک کامل دوربین مداربسته ای بیشتر باشد، قابلیت ها، تجهیزات جانبی و تکنولوژی آن پیشرفته تر می شود. به طور مثال کیفیت تصویر و قابلیت های دوربین مدار بسته تحت شبکه، بیشتر از دوربین مداربسته آنالوگ است. البته ممکن است برخی از این قابلیت های پیشرفته دوربین های مدار بسته، ضرورتی برای شما نداشته باشد. به طور کلی هدف از خرید دوربین مدار بسته، در قیمت آن نقش عمده ای دارد.

کیفیت تصاویر

تصاویر در دوربین های ارزان قیمت عمدتا از کیفیت پایین تری برخوردار است ,به هنگام خرید دوربین ارزان قیمت به رزولوشن تصاویر توجه کنید . اینکه تصاویر دوربین در شب هم مانند روز واضح و شفاف است ؟ می توان جزئیات تصاویر را در دوربین به خوبی مشاهده کرد ؟

لوازم جانبی

دوربین های مداربسته شامل لوازم جانبی چون : هارد , فلش یو اس بی , کابل و .. است . حافظه و هارد اکسترنال در دوربین های مداربسته بسیار اهمیت دارد و با افزایش ظرفیت آن ها قیمت دوربین هم افزایش می یابد , هر اندازه که تجهیزات دوربین به روزتر باشد نیز قیمت پک آماده دوربین مدار بسته بالاتر می رود .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی