تربیت فرزند

  • ۰
  • ۰


نکات مهم در راه اندازی و نصب دوربین مداربسته فضای آزاد

امروزه نصب سیستم های امنیتی در هر خانه ای ضروری می باشد.اما بسیاری از افراد به دلیل هزینه های این سیستم ها،خانه هایشان را مجهز به سیستم امنیتی نمی کنند. 

معمولا یک سیستم امنیتی که مجهز به دوربین های مداربسته فضای باز است،یک سیستم ایده آل می باشد.با این حال، برخی از افراد به منظور کاهش هزینه ها، از دوربین های جعلی استفاده می نمایند. این دوربین های جعلی می توانند باعث ترساندن یک سارق که درکی از تکنولوژی ندارد و متوجه تقلبی بودن دوربین مداربسته نمی شود،گردند.اما این دوربین های بدلی نمی توانند در صورت وقوع یک حادثه به عنوان یک شاهد،فیلمی از صحنه جرم تهیه نمایند.

دوربین مداربسته امروزه کاربرد بیش تری پیدا کرده است چرا که افراد دریافته اند می توانند به صرف هزینه ی نسبتا کمی از جان و اموال خود و خانواده شان محافظت کنند , از این رو دوربین مداربسته را در فضای خارجی و یا داخلی محل کار و منزل خود نصب می کنند . 

اما به هنگام نصب دوربین مداربسته در فضای خارجی یک محل نکاتی هست که باید رعایت کرد , نکات مهم در راه اندازی و نصب دوربین مداربسته فضای آزاد باید کاملا رعایت شوند تا دور دوربین کارایی لازم و کافی را داشته باشد .

نکات مهم در راه اندازی و نصب دوربین مداربسته فضای آزاد

استفاده از یک سیستم مانیتورینگ

برای اینکه یک سیستم امنیتی دوربین مداربسته موثر باشد،باید به یک سیستم مانیتورینگ متصل گردد.این سیستم های نظارتی به افراد اجازه مشاهده تصاویر دوربین ها در زاویه های مختلف را می دهند.همچنین این سیستم ها می توانند فیلم های دوربین های مداربسته را ضبط و ذخیره نمایند.

سیستم های مانیتورینگ با امکان ضبط و مشاهده تصاویر عبارتند از:

DVR

ضبط کننده ویدیویی دیجیتال

کامپیوترها

همچنین این سیستم ها باید در مکانی از خانه قرار گیرند که به راحتی در دسترس اعضای خانه باشند.

نصب محکم دوربین ها

دوربین های مداربسته را براساس دستور سازنده آنها نصب نمایید اما حواستان باشد که دوربین ها در جایشان تکان نخورند و محکم باشند. دوربین های که در جایشان ثابت نمی باشند،فیلم هایی بی کیفیت ضبط خواهند کرد که هیچ استفاده ای نخواهند داشت.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی