تربیت فرزند

  • ۰
  • ۰

چرا و چگونه دوربین مداربسته را پنهان کنیم

لازم است گاهی به دلایلی دوربین مداربسته را از دید افراد پنهان کنیم یکی از این دلایل امکان آسیب رسیدن به آن از طرف خلافکاران و سارقان است , این افراد با هدف جلوگیری از تصویربرداری دوربین های مداربسته اقدام به تخریب آن می نمایند که در این موارد لازم است دوربین را از دید عموم پنهان کرد .

گاهی هم به دلیل کنترل و نظارت بر عملکرد ها و رفتارهای دیگران در غیاب خود می توان دوربین را مخفی کرد , در این مقاله دیگر موارد استفاده از دوربین مخفی را برایتان شرح خواهیم داد .

موارد استفاده دوربین مداربسته مخفی

نظارت بر پرستار بچه

یکی از موارد استفاده از دوربین مداربسته مخفی، در خانه ها و برای نظارت بر فعالیت کارگر یا پرستار بچه است. این نوع از دوربین ها با نام “دوربین پرستار بچه” شناخته می شوند. در سراسر دنیا بر روی نصب این دوربین ها اختلاف نظر وجود دارد.

در مواردی پرستار بچه به علت تکان دادن شدید بچه که اهمیت زیادی هم ندارد، مورد پیگرد قانونی قرار گرفته است. در حالی که این حرکت به علت کیفیت پایین دوربین مداربسته سریع تر از میزان واقعی ضبظ شده بوده است. موارد دیگری نیز از اختلافات و درگیری در رابطه با دوربین مدار بسته پرستاربچه گزارش شده است.

موارد حقوقی و قانونی

ممکن است در یک مکان مسکونی، اداری و یا تجاری وقوع تخلف، آزار و اذیت و یا سرقت گزارش شود. در چنین شرایطی نیروهای پلیس می توانند با نصب دوربین مداربسته مخفی فعالیت ها را در آن مکان مورد نظارت و تحقیق قرار دهند و مجرم را شناسایی کنند.

دوربین مداربسته پوشیدنی

تعدادی از نیروهای پلیس می توانند یک دوربین مخفی کوچک را بر روی سینه و یا لباس خود قرار دهند و در عملیات ها از تصاویر ثبت شده استفاده کنند. به عنوان مثال در عملیات تحقیقی و شناسایی عوامل مجرم، با استفاده از این تصاویر، صحنه وقوع جرم را بررسی می کنند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی