تربیت فرزند

  • ۰
  • ۰

دوربین مداربسته بیسیم 

تاریخچه ی دوربین مداربسته به سال های 1940 برمی گردد زمانی که آلمان ها اولین بار برای مشاهده پرتاب موشک از آن استفاده کردند .

دوربین مداربسته بیسیم که یکی از انواع دوربین های نسل جدید موجود است و طرفداران خاص خود را دارد , انواع دوربین های مدار بسته بیسیم بدون اتصال کابل و از طریق شبکه کار می کنند .

قیمت دوربین مداربسته بیسیم 

قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته بیسیم بر اساس نوع مدل و پارمترهایی چون سایز دوربین , جنس بدنه و لنز و .. تعیین می گردد .

در حال حاضر یکی از دوربین‌های محبوب و پرکاربرد در بین مردم ، دوربین‌های مداربسته بی‌سیم است .

این دوربین‌ها به علت بی‌نیاز بودن به کشیدن کابل تصویر دارای راه‌اندازی و  نصب راحت تری به نسبت دوربین‌های کابلی و معمول در بازار است . از طرفی در مکان‌هایی که امکان کابل‌کشی به هر دلیلی وجود ندارد این نوع دوربین‌ها گزینه‌ی مناسبی برای استفاده کردن ، هستند .

در دوربین‌های مداربسته بی‌سیم تصاویر دوربین از طریق یک فرستنده برای نقطه‌ی مقصد که می‌تواند دستگاه گیرنده و یا سرور مرکزی باشد ، ارسال می‌شود.

کاربرد دوربین‌های مداربسته بی‌سیم

کاربرد اصلی این دوربین‌ها در مکان‌هایی است که امکان کابل‌کشی وجود ندارد و یا کابل‌کشی سخت است .

مانند : کابین آسانسور ، منازل مسکونی و …

چگونه تصاویر دوربین‌های بی‌سیم را ببینیم ؟

مشاهده تصاویر این دوربین‌ها مانند دوربین‌های معمولی است . از طریق لپ تاپ و یا کامپیوتر با نصب نرم‌افزار CMS دستگاه می‌توانید تصاویر را مشاهده کنید . حتی از طریق انتقال تصویر روی موبایل نیز می‌توان تصاویر را مشاهده کرد .

انواع دوربین‌ مداربسته بی‌سیم 

دوربین بی‌سیم دیجیتال

دوربین‌های بی‌سیم دیجیتال معمولاً از تکنولوژی Wifi برای ارسال اطلاعات استفاده می‌کنند. دوربین‌های مداربسته تحت شبکه که به یک فرستنده wifi داخلی متصل شده است که عملکردی کاملاً مشابه به دوربین‌های مداربسته‌ی IP موجود در بازار دارد .

دوربین بی‌سیم آنالوگ

اساس کار این دوربین‌ها برای انتقال اطلاعات ، از طریق  تبدیل سیگنالهای تصاویر به سیگنالهای رادیویی است.  در همین جا می‌توان فهمید که با توجه به این سازوکار،  این دوربین‌ها دارای نقاط ضعفی در هنگامی که آب و هوا ابری می‌باشد ( به خصوص در مناطقی که مرطوب می‌باشد ) است


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی