تربیت فرزند

  • ۰
  • ۰


دوربین مداربسته وای فای 

دوربین های مداربسته وای فای برای انتقال و نمایش تصاویر بر روی نمایشگر نیازی به کابل و کابل کشی ندارند و تمامی ویدیو ها از طریق اینترنت انتقال داده می شوند .

هریک از انواع دوربین مدار بسته ای که تولید می شوند دارای ویژگی ها و خصوصیاتی هستند , دوربین مداربسته وای فای هم مزایا و معایب منحصربه فرد خود را دارد .

ویژگی های دوربین مداربسته وای فای 

یکی از ویژگی های مخصوص این نوع دوربین ها قیمت آن هاست , قیمت دوربین وای فای نسبتا ارزان و به صرفه است به همین دلیل هم مورد استقبال قرار گرفته شده است .

دوربین‌های مداربسته سیم دار دارای کابل دوربین هستند و سیگنال تصویری از طریق همین کابل از دوربین به مانیتور یا دستگاه‌های دی وی آر ارسال می‌گردد.

دوربین‌های وای فای نیازی به کابل دوربین ندارند. در عوض، سیگنال‌های تصویری دوربین از طریق شبکه به گیرنده بیسیم که به یک مانیتور یا دستگاه ضبط دی وی آر متصل است، ارسال می‌گردد. هرچند هزینه دوربین مداربسته وای فای تاحدودی از دوربین سیم دار بالاتر است، اما ‌نسبت به سیستم‌های سیم دار مقرون به صرفه است. برای نمونه، دوربین‌های مداربسته بیسیم نیازی به کابل‌کشی بین دوربین و مانیتور یا دستگاه ضبط ندارند و این مزیت خود در هزینه و زمان نصب سیستم صرفه جویی خواهد کرد.

دوربین‌های مداربسته وای فای را تقریبا در هر نقطه‌ای می‌توان نصب و راه‌اندازی کرد و این امکان در دوربین‌های سیم دار وجود ندارد، یک نمونه اینکه صاحب خانه‌ها هرگز اجازه کابل‌کشی داخل دیوارها یا سقف را به اجاره نشین‌ها نمی‌دهند.

خرید دوربین مداربسته وای فای

دوربین‌های وای فای جزء دوربین‌های مداربسته وایرلس تحت‌شبکه دسته‌بندی می‌شوند. این دوربین‌ها از طریق یک روتر وایرلس و شبکه کردن دوربین امکان دسترسی به شبکه محلی و تبادل اطلاعات را به چندین نوع تجهیزات الکترونیکی می‌دهند. هر سیستم می‌تواند به روتر وصل شود و اطلاعات را به سایر تجهیزات تحت‌شبکه و همچنین از طریق شبکه اینترنت ارسال کند. یک روتر معمولی وایرلس در حدود 45 تا 90 متر برد دارد و قادر است تعداد زیادی دوربین مداربسته و تجهیزات الکترونیکی را که از پهنای باند مورد نظر پشتیبانی می‌کنند، با هم کانکت کند. معمولا روترها به همراه بسته خرید دوربین مداربسته به کاربر عرضه نمی‌شوند و بایستی جداگانه خریداری شوند.


  • ۹۷/۰۴/۱۷
  • رضا میرزایی

دوربین مداربسته وای فای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی