تربیت فرزند

  • ۰
  • ۰


راه های درمان اوتیسم 

پژوهشگران همواره بر این باور هستند که اوتیسم درمان قطعی ندارد و می توان با روش هایی تا حد زیادی آن را کنترل کرد , بدین منظور پرسش نامه هایی آماده کرده اند و والدین با پاسخ به سوالات آن ها از بیماری فرزند خود اطلاع می یابند .

هرچه سریعتر آزمایشات مربوط به تشخیص این بیماری انجام شود کودک شانس بیش تری برای درمان خواهد داشت والدین بایستی در همان سال های ابتدایی این مساله را تشخیص داده و در صدد درمان آن بر آیند .

تشخیص و راه های درمان اوتیسم

متخصصان تست خون و ادراری ارائه کردند که می تواند بیماری اوتیسم را در کودکان شناسایی کند. گروهی از متخصصان انگلیسی با بیان اینکه این تست در نوع خود اولین است یادآورد شدند که می تواند به تشخیص سریع اختلال طیف اوتیسم در کودکان منجر شود و در نتیجه درمان مناسب زودتر آغاز شود.

اختلال اوتیسم در اصل بر تعاملات و ارتباطات اجتماعی افراد تاثیر می گذارد و علائم آن شامل بیش فعالی، اضطراب، عدم سازگاری با محیط های جدید، اختلال گفتاری و مشکلات رفتاری می شود.

از آنجایی که علائم این اختلال گسترده است تشخیص آن به خصوص در مراحل اولیه بیماری می تواند سخت و غیرقطعی باشد.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، متخصصان انگلیسی معتقدند در مطالعه شان رابطه ای بین اختلال اوتیسم و آسیب وارد شده به پروتئین ها در پلاسمای خون مشاهده شده است.

انواع راه های درمان اوتیسم 

رژیم غذایی متعادل ، مغذی برای همه کودکان ضروری است، منیزیم به طور خاص مربوط به افرادی است که از اوتیسم رنج می برند. فقر منیزیم می تواند به علائمی منجر شود که با الگوهای رفتاری مشاهده شده در کودکان اوتیسمی از جمله تکان دادن ، ساییده شدن دندان، اضطراب، ضعف تمرکز و کم توجهی دیده می شوند. با کسب اطمینان از اینکه منیزیم بخشی از مصرف مواد مغذی هر روزه است، این نشانه ها را می توان کاهش داد و به درمان موثرتر رفتاری کمک کرد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی