تربیت فرزند

  • ۰
  • ۰


انواع دوربین مدار بسته 

برای خرید انواع دوربین مدار بسته لازم است خریدار یکسری موارد را در نظر داشته باشد به طور مثال باید بداند که قیمت روز دوربین مدار بسته ارزان چقدر است و دوربین های مدار بسته چه انواعی دارند .

پس از خرید دوربین نوبت به تهیه ی تجهیزات آن است , تجهیزات دوربین مدار بسته شامل دستگاه های ضبط کننده , نمایشگر , انواع کابل ها و .. است که یا می توان آن را به صورت یک پکیج کامل تهیه کرد یا به صورت جداگانه و تکی .

نصب انواع دوربین مدار بسته 

نصب دوربین مدار بسته در منزل , محل کار و هرجای دیگری نیاز به تخصص و دانش کافی در این زمینه را دارد . 

نصب سیستم دوربین مدار بسته ، تاثیر زیادی بر کیفیت تصاویر و عمر مفید دوربین مدار بسته در پروژه های مختلف دارد تا جایی که چه بسیار برند های معتبری که در بازار ایران به خاطر عدم آموزش نصب دوربین مدار بسته به تکنیسین های نصب دچار مشکل شده و طی چند سال از سبد محصولات حفاظتی بازار حذف شدند، از این رو امروزه تولید کنندگان با به کار گرفتن واحد فنی و آموزش سعی دارند تا تکنیسین های نصب خود را تربیت کنند و به بهترین نحو سیستم مدار بسته را نصب و راه اندازی نمایند و با ادامه این روند و افزایش سطح علاقه مندی مشتریان موقعیت خود در بازار را تقویت کنند.

نصب دوربین مدار بسته به دو قسمت کلی تقسیم می شود، نصب تجهیزات پسیو و نصب و راه اندازی تجهیزات اکتیو.

تنظیمات نرم افزاری دوربین و مرکز کنترل ضبط نیز از اهمیت ویژه ای در نصب برخوردار است. تربیت تکنیسین نصب خبره باعث می شود مشتریان بتوانند از ویژگی های هوشمند و حرفه ای دوربین مدار بسته استفاده کنند و راه حل های حفاظتی متعددی را به کار بگیرند. مجله ایران سکوریتی همواره تلاش می کند تا با ارائه استاندارد های نصب و راه اندازی یک راه حل مناسب جهت بکار گیری سیستن مدار بسته در اختیار مشتریان این صنعت قرار دهد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی